KALPLER 1 LÖSEMİ 0

TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJELERİ

HAKKIMIZDA

Kalpler 1 Lösemi 0 projesi olarak, Ankara’daki hastanelerde tedavi gören lösemi hastası çocukları her pazar sabahı ziyaret ediyoruz. 22 hafta boyunca devam eden ziyaretlerimizi 40 kişilik otobüslerle gerçekleştiriyoruz. Ziyaretlerimiz sırasında palyaço kıyafetlerimizi giyiyor ve 7 farklı etkinlik grubuna dağılarak hastane ortamından bunalmış çocukların keyifli vakit geçirmelerini sağlamayı ve ailelerine destek olmayı amaçlıyoruz. Balon,sihir,hamur,boyama,kutu oyunu,bilim ve faaliyet olarak belirlediğimiz bu etkinlik gruplarının içeriklerini her sene zenginleştirip aralarına yeni etkinlik grupları ekliyoruz. Geçirilen keyifli vaktin dışında, çocuklarımızın vizyonlarını geliştirip onlara örnek bir rol model olmaya ve hastanede kaldıkları sürece yoksun oldukları eğitim/öğretim açığını kapatmaya çalışıyoruz.

Bunlarla beraber üniversitemizin kampüsü içinde farkındalık çalışmaları, konferanslar ve Kızılay ile ortak olarak kan çadırı düzenliyoruz. Eğer siz de pazar sabahlarınıza mutlu çocukların ve rengarenk etkinliklerin olduğu anılar katmak, proje içinde yaptığımız kaynaşma etkinliklerimize katılıp keyifli vakit geçirip yeni insanlar tanımak ve gönüllü ruhunu tam olarak yaşamak istiyorsanız; projemizin kapıları sizlere daima açık…

HEDEF KİTLEMİZ

Hedef kitlemiz Ankara'daki çocuk hastanelerindeki lösemi hastası çocuklarımız.Hepimizin bildiği gibi kanser ölümcül hastalıklar sıralamasında dünyada 2. sırada yer almakta ve çeşitlerinden biri olan lösemi de çocuk kanser vakalarında en yaygın olanı. Toplam tedavi süresi 24 ayı bulabilen bu süreçte, çocuklar hayatlarının en aktif döneminde dışarıdan mahrum kalır ve hayatları monoton bir hal alır.Çocukların tedavi gördüğü bu süreçte elimizden geldiğince yanlarında olmayı; projemizin çeşitli alt gruplarıyla onlarla keyifli vakit geçirip hastenenin bunaltıcı ortamından uzaklaştırmayı ve tedavi süresince eksik kaldıkları alanlarda onlara eğitim/öğretim konusunda yardımcı olmayı amaçlıyoruz.

ALT GRUPLARIMIZ

• Instagram

Sorunun değil,

çözümün bir parçası...

Toplumsal Duyarlılık Projeleri olarak 15 Hedef Kitle projemiz ile 21 yıldır sorunun değil, çözümün bir parçası olmaya çalışıyoruz.